SKRIVET: 2011-02-08, kl 17:07:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fin dag på Söder

Vid den här tidpunkten förra året befann jag mig i Stockholm på praktik. En av dagarna ägnades åt att traska runt Södermalm letandes efter inspelningsplats. Jag besökte nog varenda parklek på hela Söder i jakten på den perfekta grillringen.


Bergsgruvan hade en fin liten grillring.



Foto: jag.
Vid Ivar-Los park kunde jag inte låta bli att fota andra grejer.

Foto: jag.
Hustaken förevigades också.

Foto: jag.
Även Högalidsparken hade en grillring, plus fikande småbarnsföräldrar.

Kanske får jag snart anledning att återvända?


Anna T

sv: Håller på att jobba med en kortfilm om en man som förlorar sin käraste ägodel, hans vigselring. Förlusten frammanar minnen om en stark ungdomsromans som slutade allt annat än lyckligt :).

Mitt första stora projekt jag gör utanför en filmskola så lite läskigt känns det :)



PUBLICERAT: 2011-02-10, 14:58:50 | URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Anna T

sv: Grymt :D det ska jag komma ihåg!



PUBLICERAT: 2011-02-17, 12:23:22 | URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: