SKRIVET: 2010-05-06, kl 23:30:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag tar tillbaka allt!

Okej, jag ångrar mig. Jag tar tillbaka det. Hädanefter ber jag att alla filmer i hela världen någonsin och alltid för all framtid ska datoranimeras. Bara bluescreens från och med nu tack. Rädda mig!

Kånkat, burit, slitit, slagit mig gul och blå och säkert röd och grön också. Träningsvärk, säger jag bara. Min kropp visste inte att det fanns så mycket träningsvärk.

Så kan det vara. En helt vanlig dag i livet som scenografiassistent.


TH

Usch, du jobbar hårt du! Vissa av oss har lite slappa jobb... men jag och Emma släpade oss faktiskt på en prommis broarna runt idag och avslutade med ett pass på gymmet. Blåmärken har jag som sagt sedan förra helgens eskapader. Summa summarum: I hear you sister!


Dess

Tack, det värmer :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: