SKRIVET: 2010-04-05, kl 21:06:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Femte april 2010

Inser att jag misskött bloggen å det grövsta de senaste dagarna och planen var en rejäl skärpning idag. Men så kom hockeyslutspelet emellan och just nu är det så sjukt spännande att jag inte kan koncentrera mig. Damn!


TH

Uff, ja! Har legat i våldsam magsjuka sen sist vi sågs och tänkte avsluta kvällen på ett trevligare sätt. Det började ju fantastiskt bra (jag säger ju att Jimmie Ericsson är het) men sen blev det mera magknip... och mera :( Nä, nu får vi verkligen hoppas de grejar åtminstone EN av matcherna i Jönköping så vi får gå på hockey på lördag!


Dess

Och jag som nästan hade börjat tro att det inte skulle bli någon match på lördag, efter att AIK vunnit fyra raka ;) Men tji fick jag för min kaxighet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: