SKRIVET: 2010-02-08, kl 22:05:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt (eller välkommen till landstinget)

Sitter och jobbar med layouten på bloggen. Inte helt lätt när sidan inte laddas som den ska. Testade några av stilmallarna, bland annat denna som jag har nu (visst känns den litegrann designad för landstinget ?). Blir att byta imorgon, känner inte för att bråka mer med sidan nu. Nu blir det film istället, "Flickan från tredje raden". Underskatta aldrig en svensk 40-talare i svartvitt.

Godnatt alla läsare jag ännu inte har!


T Henelund

Mig har du ju i alla fall :) Och ja, svenska 40-talare (i svartvitt - till skillnad från alla svenska 40-talare i färg?) is da shit!


Dess

Svar: Tacktack, det känner jag mig mycket hedrad över :) Svartvitt gör 40-talaren så mycket bättre, den blir liksom mer realistisk. På den tiden var ju världen svartvit, det vet ju alla. Det där med att uppfatta sin tillvaro i färg, det är mycket modernare. Jag menar - när uppfann de färgtillvaron egentligen - det måste ha varit 1965 eller något sådant? Det var väl hippiesarna som var först? ;)


Dess

Jag har förresten massor med 40- och 50-talare på lager, så känner du dig peppad på en filmkväll i gråskala så vet du vart du ska vända dig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: