SKRIVET: 2010-02-11, kl 21:35:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mister can you tell me where my love has gone?

Den här har jag gått och nynnat (eller för att vara ärlig, sjungit högt) på hela dagen, till övriga inneboendes stora förtret.





Okej, jag vet, det är inte ok. Det är bara så sjukt mycket nostalgi. När jag var liten, kanske 4-5 år, hade vi några inspelade VHS-band hemma som jag och min syster ville titta på jämt, jämt, jämt. Allra mest tyckte jag om ett klipp ur programmet Nöjesmaskinen, taget ur ett amerikanskt program med barn som var utklädda till olika (då) populära artister och sjöng deras låtar (väldigt mycket som småstjärnorna, fast 15 år tidigare och att barnen sjöng på riktigt). En av "hitsen" som var med var just den här låten, men med ett barn som sjöng istället förstås. Inbillar mig till och med att jag fortfarande kommer ihåg exakt i vilken ordning låtarna spelades.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: