SKRIVET: 2010-02-08, kl 20:31:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Att börja

Så blev jag plötsligt med blogg. Tanken på att börja blogga har legat och grott länge, så länge att man kunde tro att när jag nu väl drar igång borde det finnas minst tusen saker att skriva om. Och det gör det - vilket är en bra sak - men också lite förvirrande. Var börjar man?

Många berättar om vad de gjort under dagen eller kanske vad de har ätit. Jag har dock ätit kroppkakor till middag och tyvärr betvivlar jag starkt att det kan anses som särskilt intressant.

Men, men. Jag får hoppas att det är med bloggande som så mycket annat, att man blir bättre om man övar. För i så fall är det ju bara för mig att peppra denna blogg med inlägg om både vettigt och ovettigt, så är jag snart mästar-bloggerskan herself!

Någon sade dock till mig, någon gång för kanske inte alls länge sedan, att det krävs minst 10000 timmars träning inom ett område för att bli riktigt, riktigt bra. Så det är bäst jag börjar med en gång...

Välkomna hit allihopa!


T Henelund

Fantastiskt, jag satt och funderade hela kvällen igår på vad du kunde ha ätit till middag - nu fick jag äntligen svar! Jag åt halloumi och bulgursallad by the way.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: