SKRIVET: 2010-03-13, kl 12:38:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Idag

Idag har jag planerat en riktig sunkdag. Till outfiten hör då givetvis urtvättade mjukisbyxorna, alltför stora festivaltshirten samt - inte att förglömma - slarvknuten i håret.

Knut. Failbild.
Försökte ta ett kort på frisyren så att ni för en gångs skull ska få se en
bild här på bloggen. Som synes gick det inget vidare. Fail.

Nu ska jag ut och skrämma slag på Danderydsborna.


TH

Men kolla, där kom det en dagens outfit också! Du börjar ju få ordning på det här med bloggandet Dessi. Jag ska också ha sunkdag idag. På ICA och köpa förtäring, sen blir det Mello! Gissa vem jag hejar på? Givetvis går jag på utseendet och ingenting annat ;)


Dess

Ja, några modetips måste man ju bjuda på som bloggerska, hur ska annars läsarna veta hur de ska klä sig? Har försökt klura ut vem du hejat på, men det var ganska svårt. Ingen av pojkarna känns riktigt som din "typ" (som t.ex. Russel och andra lite rockigare killar), men å andra sidan ändras ju smaken ibland. Eller förresten, Salem påminner ju iof lite om Mika och dessutom hade han Björn Gustafsson med sig på scenen, vilket jag antar ger pluspoäng :) Så jag gissar på honom.


TH

Tres bien, mon ami! Dock laddade jag ner hans skiva för ett tag sedan och när jag började lyssna ordentligt på texterna blev jag lite skraj. Han har en mörk sida den där nallebjörnen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: